Monday, November 8, 2010

loslyfstories

Betty Boob

Die eerste keer is seker die keer wat ek altyd sal onthou. Dis hierdie keer wat ek myself volkome aan jou gegee het. Ek het my lyf in jou hande oorgelaat en my siel in jou laat leef.
Dit het so lank terug gebeur. Daardie eerste keer. Maar tog onthou ek hoe jou asem in my nek my laat kriewel het; jou lippe op myne; jou hande wat die kontoere van my lyf met deernis en akkuraatheid ondersoek het.
Die eerste soen het my heeltemal onkant gevang. Sommer so in die loop het jy my omgedraai en vol op die mond gesoen. Dit was die eerste keer wat jou lippe myne aangeraak het. Ek onthou dat ek meer wou hê, meer van jou wou proe ...
Jy't my hele lyf met jou soene gedoop. Elke keer as jou lippe my vel aangeraak het, wou ek jou meer en meer binne my gehad het. Jou ereksie het hard en lustig teen my vroulikheid gesmeek … Jou mond het stadig van my nek, oor my tepels (wat toe al klaar op aandag gestaan het) en maag na onder beweeg. As my klit kon praat, het dit jou persoonlik uitgenooi om jou tong daar te kom tuismaak.
Jy het my bene oopgesprei en my lippies saggies begin soen. Jy't hulle van mekaar weggetrek en my klit begin lek en suig. Ek het my onderlip vasgebyt en my arms bo my uitgestrek. Jou tong het ritmies van my klit tot binne my gegaan. Vinniger en harder soos jy agterkom hoe die plesier en genot en ekstase my gyselaar gehou het. Net voordat ek kon kom, was jou voël diep binne my. My bene was om jou rug gekruis, my hande op jou rug. So het jy my gery … stadig en diep en intens. Toe vinniger en harder. Ons asemhalings het resies gejaag om te sien watter een eerste gaan toegee … toegee tot die finale orgasmiese uitlating …
In een globale kreet het ons saam gekom. My lyf het onder jou geruk en gebewe. Die sensasie van jou kloppende voël steeds in my het my my bene stywer om jou laat vou. My tepels het geveg vir asem waar hulle teen jou bors gedruk was. Stadig het jy jouself uit my getrek en langs my kom lê. My in jou arms geneem. Jou steeds harde ereksie het bevredigend teen my rug gerus.
Jy't my liggies begin soen en gesê ek's pragtig. Jou arms was kettings wat my teen die donker van die kamer, die onbekende beskerm het.
Ek sou jou binne my voel, jou hande en lippe op my borste onthou, jou oë wat deur my sielsventers staar en jou asem oor my lyf bewaar, tot ons die tweede keer sou ontmoet …

1 comment:

  1. Hello girls,
    I am Sonja McDonell, lesbian, 23, Swiss Airlines Stewardess with 13 oversea cities, very tender and with many fantasies in emergencies in my wonderful work. I've just read your message above. Oh yes, girls have always many ideas for sex together, especially lesbian girls. I spent 3 weeks in the Palm Beach hotel in Luanda. I had discussed at the beach & at the hotel bar with some girls about our different cultures. All told me, I'm beautiful. The first one was the 17 yo Julie at the beach. At the next afternoon, I met her at the bar & we discussed again. She asked me, whether I've a boyfriend & when I told her no, I'm lesbian, she smiled & she took my right hand. I thought then, she wants me & I wasn't wrong. We went in my room 205, dropped our Bikinis & I let her lick me, while she moaned 'Oh Sonja, you're my first girl'. After ~ 10 minutes, I licked her & a surprise, she was virgin with a very little hole in her hymen. She had then to go home & told me, she'll come back tomorrow after the last hour in the Gymnasium. At wednesday afternoon, she came really back & my 2nd surprice, because she came with her twin sister Fiona. Julie told me, she talked with her sister about me & they spent the last night together in Fiona's bed. Both did things with me, which are rather unusual in Europe between girls. I'll spend my february vacations agian there. Is this normal in Africa? Which are your desires & experiences?
    Regards
    Sonja in sonjamcdonell@yahoo.com

    ReplyDelete